torstai 15. elokuuta 2013

Sadetta piisaa

 
Kovin on sateista ollut parina päivänä. Vettä on tullut kahdenvuorokauden aikana n. 35mm, eli ihan riittämiin ja koko ajan sataa lisää (pah).
 
Koulutkin sitten alkoi. Meillä neiti jännitti kovasti, mutta nukkui yllättävän hyvin yönsä. Eilinen aamu oli vaikea, sitä kun ollaan jo isoa tyttöä, niin ei voinut ajatellakaan laittavansa kumisaappaat jalkaan, vaikka vettä tuli taivaan täydeltä. Iltapäivällä myönsi, että saappaat olisivat olleet sittenkin hyvät  ja tänä aamuna ne löytyi jalkaan ihan itsestään. Niin se elämä koulii heti alkuunsa ;)
 
 
Sateista huolimatta, tai ehkä siitä johtuen, olen saanut tuunattua sen vintiltä löytämäni lipaston. Aluksi se näytti tältä, tosin ei se noin vino ole ollut...
 
 
Nyt se on pirteän.....pinkki....
 

 
Jalat vähän sojottaa, mutta hyvin tuo pystyssä pysyy keikkumatta. Lipaston päälle on hakusessa peili. Samoin olen hakenut neidin huoneeseen tapettia, joka olisi tarpeeksi pirteänvärinen olematta vauvamainen.  Nykyään tunnutaan suosivan musta/valko/harmaa linjaa tai sitten ihan neonvärejä ja kumpikaan ei sovi minun silmään.
 
 
Neulomuksissa olen ottanut itselleni haasteen, teen villatakkia, johon tulee raglakavennukset ja palmikkoa. Kumpikin on minulle uusia juttuja....
 
 

 
Väristä arvaatte varmaan kenelle takki on tulossa ;)
 
 
Sain minä tuliaisiakin, liittyen neulomiseen.....vihjeeksi varmaan.
 
 

 
Kirjassa on todella kauniita sukkaohjeita, sormet syyhyy aloittamaan.
 
 
Neulomisiin!


 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti