tiistai 11. kesäkuuta 2013

Ruusuinen kassi

Eilen oli melkoinen ukonilma, vettä tuli niin ettei sekaan sopinut. Saavistakin tulee kaatamalla vähemmän, kuin eilen taivaalta. Onneksi meillä ei kestänyt sade kuin viitisen minuuttia, mutta Tampereella sitä tuli pikkuisen enemmän ja kauemmin.
Ukkonen pyöri koko iltapäivän tässä ympärillä, ei onneksi aivan päälle tullut.
Sähkötkin pysyi ja minä sain tehtyä ompeluksia. Tekeillä on sellainen isompi laukku, shoppailulaukuksi se oli ohjeissa nimetty. Iso siitä näyttää tulevan, menee viikonlopun matkatavarat kepeesti sisälle.
Esille en sitä laukkua vielä laita, vaan pienemmän rantakassin.....


Toivottavasti taas pian tarvitaan. 
Uimakoulua varten tämän tein, mahtuu pyyhe, uikkarit ja tietysti eväät mukaan. Vanha kassi olikin jo kulunut ja nuhjuinen, jouti matonkuteiksi :)

Viime viikonlopun helteillä sain pestyä isommat matot ja ne ovat jo kuivuneet, mutta tuo ikkunoiden pesu....se tässä odottaa. Aikani olen siirtänyt sitä touhua eteenpäin, milloin oli siitepöyä ilmassa liikaa ja milloin aurinko paistoi.....seli, seli. Huomenna se on sitten edesssä, ilma on sopiva ja kuusi on siitepölynsä pölyttänyt. Enää en keksi tekosyitä ja PISTE.... tai ei sitä koskaan tiedä....

Iloista ja aurinkoista viikkoa teille!

 



1 kommentti:

  1. Hieno rantakassi.
    Aurinko nyt paistaa mutta aamuisin todella viileää kun töihin pyöräilen.
    Pitääköhän mun nyt trossata eli kehua ittiäni...mun kaikki klasit on pesty. Hyvä minä.

    VastaaPoista