torstai 23. elokuuta 2012

Tästä se alkoi....

Tämä kello on minun aivan ensimmäinen decoupage työ (servetti-tekniikalla koristeltu).
Silloin oli helmikuu vuonna 1999. Tänne lähelle oli avattu ihana askarteluun ja käsitöihin keskittyvä liike ja siellä pidettiin muutaman kerran kuukaudessa askarteluiltoja ja minäkin sinne uskaltauduin mukaan.....
ja se oli menoa se. 


Ennen kelloakin olin kova askarteleen ja tekemään käsitöitä, mutta tämä juttu vei minut täysin mennessään.
Illan jälkeen alkoi valmistua servettitekniikalla koristeltuja ruukkuja, laatikoita ja sitten kolahti servetistä tehdyt 3D- kortit. Niistä alkoi kortti harrastukseni. Siitä sitten toisessa blogissani.....


Ruukut olivat pitkään suosikkejani, sitten lasilautaset tulivat kuvaan mukaan...


Kun opin tuon, niin aloin soveltaa tekniikkaa kaikkeen mahdolliseen....




Tässä oli vain pieni murto-osa siitä mihin tekniikkaa olen käyttänyt, olen koristellut katuharjoja, kattotiiliä, lipastoja, väliovia.....
Suurin osa töistäni on mennyt lahjaksi, harmi vain etten ole älynnyt niitä kuvata :(

Eli tässä tämä minun "hulluksi" tulemisen alku, tätä nykyä on kaikkea uutta eteen tulevaa ainakin kokeiltava.
Vielä onneksi tekniikoita riittää, mihin hullaantua.

Kiitos vierailustasi!


3 kommenttia:

  1. Voi Eija!!! Nyt tämä täällä vaan huokailee ja ihaillen luuraan kaikkia sinun tekemiä käsitöitä. Aivan mahtavia kaikki.
    Kello on todellinen aarre ja entäs nuo kengät, voi että olet taitava.

    VastaaPoista
  2. Åpua, kun ihania. Tuota juttua en ole koskaan kokeillutkaan :))

    VastaaPoista
  3. Enpä ole tuotakaan tekniikkaa kokeillut. Kengät niin upeat!

    VastaaPoista